Je ne parle malheureusement pas français, mais j'utilise un traducteur, si possible et autorisé) donc merci de répondre en anglais.
L'envoi se fait depuis l'Allemagne, selon la poste, le délai est de 3 à 5 jours, c'est donc assez rapide.
Je ne parviens pas à télécharger des images, mais je vérifierai pourquoi et les ajouterai bientôt (il s'agit probablement d'un problème de mon côté).
------------------------------------------
I'm able to sell NAND-AIDs for 3 € / piece. Shipping is either 1,10 € (normal letter) or 4,60 € with tracking and insurance. Bubble wrap is available, too, for 50 cent more but that's normally not needed.
Sadly I don't speak french, so am using a translator. If possible (and allowed) reply in english, please.
Shipping from germany, according to post this should take 3-5 days, so it's fast.
Somehow I'm not able to upload pictures but will check why not and add them soon (this is most likely an issue on my end).

//EDIT:
Je viens de remarquer que xrider a encore un jeu disponible, alors achetez-le s'il vous plaît car il a investi beaucoup d'argent là-dedans.
------------------------------------------
I just noticed xrider still has one set available, so purchase that please as he invested a lot of money into that.